Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Fälgföretagets snabba omställning räddningen – växte 50 procent

Publicerad: 24 augusti 2020, 05:32

Besökarna försvann snabbt från fälgföretaget ABS Wheels butik när coronapandemin bröt ut. Räddningen blev en snabb digital omställning som resulterade i en försäljningsökning på nära 50 procent. ” Om man tittar nu jämfört med för ett år sedan ser man att engagemanget är mycket större.”, säger marknadschefen Jorge Castro.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidDigitalisering

Fälgföretaget ABS Wheels tappade nästan hälften av sina besökare i sin fysiska butik när coronapandemin slog till. Trots det lyckades de öka omsättningen med nästan 50 procent.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News