Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Få kedjor vågar nobba Black Friday: ”Viktigt att hålla koll på marginalen”

Publicerad: 14 november 2018, 07:04

Två av tre inom sällanköpsvaruhandeln planerar att ha erbjudanden under Black Friday. Det är fler än i fjol, visar Markets nya undersökning. ”Man kan inte stå utanför längre”, säger Jonas Arnberg, vd för HUI Research.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikHUI ResearchBlack Friday

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev