Få hela storyn
Starta din prenumeration
Försäljning
Publicerad: 19 mars 2020, 09:29
Foto: Marie Hillblom och Jamin Pirnia (Bilden är ett montage.)
Att fortsätta med mer av det gamla, klassiska kundbemötandet kommer inte öka försäljningen och rädda detaljhandeln. Så lyder varningen från Åsa Parsmo och Sofia Valentin på CX First i en tid då butiksdöd och brist på lönsamhet plågar många. Deras förslag: utveckla den mekaniska försäljningen.
Det klassiska kundbemötandet är inte nyckeln till en framgångsrik försäljning i framtidens detaljhandel. Den lätt provocerande slutsatsen drar Åsa Parsmo och Sofia Valentin efter att ha genomfört 3 500 exitintervjuer
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.