Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Ellos tuffa år – med lägre försäljning och resultat: ”Svag start”

Publicerad: 29 juni 2018, 12:47

Foto: Kristoffer Olsson

Ellos Group tappade försäljning och resultat förra året. Bakslaget berodde på utvecklingen i varumärket Ellos. Däremot utvecklades Jotex och Stayhard starkt.


Läs mer: Klart – då öppnar Ellos i Göteborg: ”Kompletterande upplevelse”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev