Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Efter en lyckad kursändring vill Bubbleroom ut i Europa: ”Två starka ben att stå på”

Publicerad: 18 maj 2021, 13:56

Bubbleroom kastade om strategin från festkläder till vardagskläder under pandemin. Satsningen visade sig vara lönsam för bolaget som nu satsar på att ta det sortimentet ut i Europa. ”Under året planerar vi att gå in på Zalandos plattform där vi kan erbjuda vår egen design till marknader utanför Norden”, säger vd Ville Kangasmuukko Nordström.


Ämnen i artikeln:

ModeBubbleroomExpansion

Läs mer: Bubblerooms snabba omställning gav resultat: ”Har en kraftig tillväxt”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeBubbleroomExpansion

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News