Få hela storyn
Starta din prenumeration
Försäljning
Publicerad: 6 april 2022, 11:29
Rickard Lyko, vd för Lyko.
Foto: Pressbild
Tuffa jämförelsetal, krig och vädret är förklaringar till att konsumenterna spenderar mindre pengar online. Men Rickard Lyko, vd för skönhetsbolaget med samma namn, är inte orolig. ”Vi är långsiktiga och fortsätter enligt plan att bygga varumärket”, säger han.
Ämnen i artikeln:
LykoEnligt Svensk Handels E-handelsindikator har kunderna de senaste månaderna dragit ner på inköpen online. Februarimätningen visar minus 25 procent jämfört med samma månad året innan och så sent som för några dagar sedan spådde e-handelsexperten Arne Andersson att e-handeln går mot ett historiskt minusresultat 2022.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Lyko