Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

E-handeln visar muskler – ökar sin andel kraftigt: ”Produkter som lämpar sig väl”

Publicerad: 6 mars 2020, 12:11

Foto: Daniel Norman

Egenvårdsmarknaden fortsätter att växa. Och stora vinnaren stavas inte oväntat online. ”Kanalens andel är ändå relativt låg”, säger bransch-vd:n Mats Nilsson till Market.


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvård

Svensk Egenvårds försäljningsstatistik visar att tillväxten uppgick till 3,7 procent mellan 2018 och 2019.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvård

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev