Försäljning
Direkt från Black Friday: ”Vi tror att vi kommer sälja bättre än föregående år”
Publicerad: 24 november 2017, 12:43
Foto: Pontus Nyman
På bara några år har den amerikanska shoppinghögtiden Black Friday vuxit från ett okänt fenomen till en självklarhet i den svenska detaljhandeln. Market har tagit tempen ute i butikerna där förväntningarna var skyhöga.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.