Försäljning
Digitalisering och käpphästar: Så rustar Panduro för framtiden
Publicerad: 4 mars 2021, 09:30
Ökad digital närvaro och ett nytt automatiserat e-handelslager har hjälpt Panduro Hobby igenom pandemin. Under fjolåret ökade omsättningen trots att kunderna valde att stanna hemma. ”Vi ser en tillväxt över alla kategorier på vår e-handel”, säger Philip Mossinger, marknadschef på Panduro Hobby.
Läs mer: När traditionella butiker läggs ned får Panduro hitta nya vägar för att nå ut
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.