Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Den digitala omställningen kräver resurser – resultatras för Odd Molly

Publicerad: 16 februari 2018, 07:02

Trots en ökad omsättning, Odd Molly gjorde ett rejält resultattapp under 2017. Bolaget redovisar en rörelseförlust på 4,5 miljoner kronor. ”Förändrade köpmönster kräver löpande kostnadsanpassning”, säger avgående vd Anna Attemark.


Ämnen i artikeln:

KläderEkonomiOdd Molly

Odd Molly omsatte 432,1 miljoner kronor under 2017, en ökning med två procent jämfört med året innan.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderEkonomiOdd Molly

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev