Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Bubblerooms vd om vändningen: ”Du måste göra allting väldigt bra”

Publicerad: 9 januari 2018, 11:30

En mer snabbrörlig organisation kombinerat med ökad tydlighet. Det har viktiga nycklar när Bubbleroom har gått från förlust till vinst. ”2017 var året då vi vände”, säger vd Ville Kangasmuukko.


Ämnen i artikeln:

KläderEkonomiBubbleroom

2016 gjorde Bubbleroom en rörelseförlust på 21 miljoner kronor. 2017 vände det.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderEkonomiBubbleroom

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News