Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Bubblerooms snabba omställning gav resultat: ”Har en kraftig tillväxt”

Publicerad: 9 december 2020, 09:09

Bubblerooms inriktning på festkläder resulterade i ett stort försäljningstapp när pandemin bröt ut. En snabb omställning till vardagskläder räddade försäljningen och visade sig vara bra för bolagets lönsamhet. ”När festerna väl drar igång kommer vi att kunna stå på två olika ben i vår fortsatta tillväxtresa”, säger vd Ville Kangasmuukko Nordström.


Ämnen i artikeln:

ModeBubbleroomSortimentCorona

Läs mer: E-handlarens strategi när vårens fester ställts in: ”Mer vardagskläder”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News