Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Björn Borg är en vinnare

Publicerad: 17 februari 2017, 06:42

Foto: Pontus Edman

Högre försäljning och starkare resultatet. Egen retail och e-handeln lyfter Björn Borg. ”Mycket starkt”, säger vd Henrik Bunge.


Ämnen i artikeln:

ModeAccessoarerKläderEkonomiBjörn Borg

Björn Borgs bokslutskommuniké för 2016 visar att nettoomsättningen ökade med tio procent jämfört med 2015 och nådde drygt 630 miljoner kronor.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News