Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Babykedjan vill växa så in i Norden: ”Är väldigt bra på det vi gör”

Publicerad: 13 augusti 2021, 12:05

Babyworld startades 2016 av paret Dennis och Nathalie Söderqvist.

Med en ny e-handelsplattform vill babykedjan höja kundupplevelsen. Detta ska ligga till grund för expansionen i Norden. Samtidigt höjer kedjan sin omsättningsprognos.


Babyworld växer så det knakar. Sedan starten 2016 pekar tillväxtkurvan rakt uppåt. Ifjol förvärvades även konkurrenten Big Baby och fick sju butiker på köpet. I dag har kedjan tio

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News