Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Åtta kedjor och butiker: Så satsar vi på Black Friday – mitt under pandemin

Publicerad: 13 oktober 2020, 13:10

Kundvärdar, drive through och spridning av kundtrycket – samt noggrann planering av e-handeln. Det är några av de åtgärder som kedjor och butiker förbereder inför årets Black Friday som väntas blir ännu större på nätet i år. ”Vi kan inte vara utan en enda person”, säger Lisa Coppage, webbansvarig på Ginza.


Ämnen i artikeln:

Black FridayDetaljhandelnReaKampanjer

Black Friday har på bara några år växt till årets största shoppingdag och är även startskottet på julhandeln.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev