Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Årets butik står för den nya tidens retail: ”Det ska finnas en bra känsla i varje steg”

Publicerad: 13 augusti 2019, 12:06

E-handel är sportkonceptet Aim’ns huvudkanal. Men det är den egna butiken i Halmstad som bäst visar varumärkets kärna: Personliga möten i en oas där kunderna kan vara sig själva – och lägga lappar i butikens populära drömburk. ”Vi kränger inte utan skapar upplevelser för våra kunder”, säger Aim’ns vd Robin Mostacero.


Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev