Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Finansiella rapporter

Hemtex gick från botten till toppen

Publicerad: 15 januari 2014, 13:40

Hemtex har det senaste året förbättrat kundbemötandet mest av alla stora kedjor. Det visar Daymakers stora mystery shopping-undersökning.


Ämnen i artikeln:

HeminredningHemtex

Inredningskedjan Hemtex satsar sedan en tid tillbaka målmedvetet på att personalen i kedjans 120 butiker runt om i Sverige ska bli bättre på att ta hand om kunderna.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningHemtex

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News