Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Finansiella rapporter

Adlibris lanserar fyndsajt – första steget i satsning på mobildriven handel

Publicerad: 1 juni 2017, 10:15

Adlibris har lanserat sajten Yayday, det första projektet i ett nytt affärsområde. ”Vi planerar att lansera nya tjänster med fokus på e-handel och expressleveranser”, säger pressansvarig Linnéa Wiklund.


Yayday riktar sig till en yngre publik.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News