Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Stadiums digitale chef: ”Vi behöver utmana oss själva för att bli än mer relevanta”

Publicerad: 17 november 2018, 06:35

Ansträngd fysisk handel, digitaliseringsångest eller en behaglig resa in i det nya retail-landskapet? Market har ställt chefer från några av de största handelsbolagen mot väggen. Först ut: Tommy Resin, head of commercial på Stadium.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidStadium

Vilken fråga upptar mest av din arbetstid nu?
– För stunden jobbar jag och vi hårt med att organisera e-handel och fysisk handel tillsammans på Stadium. Vi ser det inte som

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Sport och fritidStadium

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev