Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Så ska Clas Ohlson få fart på passiva barn – lanserar träleksaker

Publicerad: 4 februari 2020, 13:49

Prylkedjan Clas Ohlson går ner i åldrarna i sortimentet och lanserar – barnrummet Prylkedjan Clas Ohlson går ner i åldrarna i sortimentet och lanserar – barnrummet.


Ämnen i artikeln:

Clas OhlsonDetaljhandeln

– Det här är en storsatsning. Vi vill attrahera hela familjen med bra kvalitet och fin design, säger Anna Stenvi, produktchef för barn och lek.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Clas OhlsonDetaljhandeln

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News