Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Så ska brittiska hälsojätten hitta nya produkter – ordnar pitch på stor mässa: ”Spännande”

Publicerad: 19 september 2018, 05:57

Foto: Shutterstock

Varje år låter Holland & Barret leverantörer pitcha produkter på en stor fackmässa i London. Nu tar kedjan konceptet till Sverige. ”Jag ser fram emot att upptäcka nya, innovativa och spännande produkter, säger kategorichef Sunniva Ahlstad.


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvårdSortiment

Det är Sunniva Ahlstad som tillsammans med Holland & Barrets svenska vd Rikard Furusten bedömer produkterna med hjälp av publiken.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News