Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Rugvistas satsning på dem med stramare budget: ”Hade aldrig offrat kvalitet för ett billigt pris”

Publicerad: 5 april 2022, 07:14

Marknadschefen Ulrika Klinkert berättar om Rugvistas nya lansering.

E-handlaren Rugvista lanserar ett nytt sub-varumärke för första gången. ”Vi kallar målgruppen ”First time home makers”, säger bolagets marknadschef Ulrika Klinkert.

Ämnen i artikeln:

HeminredningE-handel

JF


Det nya varumärket går under namnet Essentials och riktar sig mot personer som har en stramare budget och som exempelvis ska inreda sitt första hem.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev