Affärsutveckling
Reitan storsatsar på nyttig snabbmat: ”Vi ska dubbla omsättningen i kategorin”
Publicerad: 18 oktober 2017, 12:24
Pressbyrån och 7-Eleven lanserar ett nytt samarbete med Greenfood, som levererar färsk snabbmat med hälsoprofil. ”Ett ultrasnabbt flöde”, säger Fredrik Klein, inköpsdirektör för Reitan Convenience Sweden, till Market.
Nu tar Pressbyrån och 7-Eleven upp kampen om färdigmatskunderna på allvar – och svarar på kritiken mot fantasilös färdigmat.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.