Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Planen för Kappahl efter börs-exit: ”Fler varumärken får möjlighet att stå på egna ben”

Publicerad: 17 januari 2020, 12:41

Foto: Daniel Norman

Fler undervarumärken som står på egna ben och blir egna butiker likt Newbie är ett viktigt inslag i Kappahls nya strategi. ”Det finns en enorm potential att växa”, säger Elisabeth Peregi och vill på sikt ta kedjan ut på helt nya marknader.


Ämnen i artikeln:

KläderKappahlStrategiVd

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderKappahlStrategiVd

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev