Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Peregis plan – fem steg för framtidens Kappahl: ”Vi ska vara supernära våra kunder”

Publicerad: 12 augusti 2021, 13:11

Mitt under pandemin har Kappahl samlat resurserna via teams-möten och arbetat fram en plan som ska göra företaget mer relevant i framtiden. Här berättar vd Elisabeth Peregi om kärnan i kedjans nya varumärkesstrategi. ”Det här är det roligaste jag har gjort i min karriär”, säger hon.


Ämnen i artikeln:

Kappahl

När företag byter en gammal och väl inarbetad logotype brukar det kunna bli ett himla väsen. I början haglar det ofta synpunkter i sociala medier (vem minns inte stormen kring

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Kappahl

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News