Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Paolo Roberto storsatsar med Coop – öppnar shop-in-shop online: ”Gränsöverskridande”

Publicerad: 28 augusti 2018, 10:58

Paolo Roberto storsatsar på italienska specialiteter under sitt eget varumärke Paolos. Lanseringen görs i samarbete med Coop som i starten får ensamrätt på varorna. Parallellt skapar man även en shop-in-shop med hela utbudet på Coop Online.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorCoopSortiment

Tidigare i år berättade Paolo Roberto och hans affärspartner Dani Evanoff i en intervju i Markets systertidning Icanyheter om bolagets omstart och att de låg i startgroparna för en större

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorCoopSortiment

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News