Affärsutveckling
Mio-handlare vill inte vara showroom – hotar med att ta bort externa varumärken
Publicerad: 13 september 2017, 12:20
Att kika i butik och sedan köpa online blir allt vanligare. Nu funderar Mio i Umeå på att plocka bort externa varumärken. ”Det är inte kul att vara showroom till nätbutikerna”, säger försäljningschefen.
Hos Mio i Umeå är det vanligt att kunderna kommer in och provar, klämmer och känner på produkter för att sedan gå hem och beställa dem på nätet.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.