tisdag30 maj

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Lista: Pandemins paniklösningar – det hände sen

Plexiglas, extra öppettider för riskgrupper, 3D-butiker och liveshopping. I krisen frodas kreativitet, det visade handeln tydligt under pandemin. Market har botaniserat bland de innovativa idéerna – vilka har passerat bäst före datum och vilka känns fortfarande fräscha?

Publicerad: 27 september 2021, 08:22

Ämnen i artikeln:

HemköpAxfoodÖoBCity GrossGekåsNetonnetLexingtonKicksAkademibokhandelnKjell & CompanyIndiskaAMF FastigheterMedsIkeaNaturkompanietNilson GroupMioBiltemaByggmaxSmarteyesMQ MarqetRituals

Foto: Getty

När coronapandemin drog in över Sverige påverkades handeln direkt. Vissa branscher kämpade med trängsel och tomma hyllor när kunder bunkrade varor. I andra branscher gapade butikerna i stället tomma på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev