Affärsutveckling
Leksaksmaskineriet som tuggar på i det tysta: ”Är det några som ska synas så är det butikerna”
Publicerad: 4 april 2023, 07:25
Foto: Privat
Succé i CX index och över 50 varuhus – men leksakskedjans framfart går relativt obemärkt förbi. Nu berättar Lekextras kedjeledare Lotta Svarén om strategin. ”Ska växa och bli ännu starkare på marknaden”, säger hon till Market.
När Market nyligen rapporterade om årets CX index från Better Business stod det klart att Lekextra kammade hem andraplatsen med en måluppfyllelse på 88,1 procent. Det betyder att kedjan
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.