fredag9 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Leksaksmaskineriet som tuggar på i det tysta: ”Är det några som ska synas så är det butikerna”

Publicerad: 4 april 2023, 07:25

Foto: Privat

Succé i CX index och över 50 varuhus – men leksakskedjans framfart går relativt obemärkt förbi. Nu berättar Lekextras kedjeledare Lotta Svarén om strategin. ”Ska växa och bli ännu starkare på marknaden”, säger hon till Market.

Ämnen i artikeln:

LekextraDetaljhandeln

Loke Westberg

loke.westberg@bonniernews.se


När Market nyligen rapporterade om årets CX index från Better Business stod det klart att Lekextra kammade hem andraplatsen med en måluppfyllelse på 88,1 procent. Det betyder att kedjan

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev