Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Ikea har en skruv lös – heminredningsjätten låter felen styra: ”Failure is good”

Publicerad: 22 mars 2019, 13:20

Ikea är på väg in i den nya tiden – med innovativa butikskoncept, klickbara möbler och ett världssamvete som mynnat ut i en mörkgrön affärsmodell. ”Det här är den största transformeringen vi gjort i modern tid”, säger Inter Ikeas vd Torbjörn Lööf i en intervju med Market.


Ämnen i artikeln:

Heminredning

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Heminredning

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News