Affärsutveckling
Hifi-klubben gör storsatsning på företag: ”Ta med rockkänslan till jobbet”
Publicerad: 18 oktober 2019, 09:37
Nästa vecka rullar ljud- och bildkedjan Hifi-klubben ut sin renodlade företagstjänst. ”Målsättningen är att vara företagskundens självklara val” säger Alexander Akenzie, Sverigechef för b2b.
Hifi-klubbens Sverigechef Carsten Larsson hintade redan i början av året om att kedjan var på väg att lansera en b2b-lösning. Satsningen ”Ta med rockkänslan till jobbet” är ett svar på ett
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.