Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Här är nätbjässens nya strategi: ”En jätteomställning för hela bolaget”

Publicerad: 6 juli 2022, 08:21

Den europeiska modejätten Zalando är mitt uppe i ett stort förändringsarbete för att skapa en mer regional anpassning av varumärken och utbud. ”Det är affärskritiskt för oss att fler lokala aktörer samarbetar med Zalando. I Sverige finns ett sug efter nordiska varumärken”, säger Nordenchefen Joanna Hummel.


Ämnen i artikeln:

ZalandoE-handelMarknadsplats

LÄS MER: Bakslag för e-handeln – här är bolagen som vinstvarnar och varslar: ”Blir en period av svält och nöd”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev