Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Han investerar för nå längre med sin sportsatsning: ”Det är vårt skyltfönster”

Publicerad: 9 maj 2022, 13:07

Den tidigare längdhopparen Peter Häggström Lindecrantz ligger bakom satsningen på YMR Track Club.

Senaste räkenskapsåret omsatte Peter Häggström Lindecrantz eget klädmärke YMR Track Club 3,7 miljoner kronor. Med en ny hemsida och lanseringen av fler plagg siktar den förre längdhopparen längre. ”Sajten är själva grundbulten i vår försäljning. Det är vårt skyltfönster”, säger han till Market.


DN


I dagarna lanserade YMR Track Club en ny hemsida. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev