Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

H&M vill komma närmare kunderna: ”Designats utifrån lokala behov”

Publicerad: 18 november 2022, 10:01

Trots mindre yta ska Katrineholmbutiken erbjuda kunderna ett större och mer lokalt anpassat sortiment.

Foto: Pressbild

Med hjälp av digitala skärmar och QR-koder ska H&M:s nyöppnade butik i Katrineholm ha ett större sortiment – trots den mindre butiksytan. Ambitionen är att sortimentet också ska vara bättre anpassat till den lokala kundkretsen.

Ämnen i artikeln:

H&M

Annika Wilhelmson

annika.wilhelmson@bonniernews.se


På torsdagen var det nypremiär för H&M:s butik i Katrineholm. Klädjätten själv beskriver ombyggnationen som en del av en transformationsresa för att bli mer lokala och anpassa utbudet efter

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev