Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

H&M:s outletkoncept breddar sortimentet: ”Ser en stor efterfrågan”

Publicerad: 23 november 2020, 14:23

Foto: Daniel Norman

Afound breddar utbudet med skönhetsprodukter. ”En kategori som lämpar sig väl för onlinehandel – vilket är Afounds primära försäljningskanal”, säger vd Joanna Hummel till Market.


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvårdModeSortimentAfound

Läs mer: H&M:s outletkoncept stänger butiker: ”Störst fokus på digital tillväxt”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News