Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Gina Tricot fortsätter med barnkläder – och värvar Youtuber som ansikte utåt

Publicerad: 3 september 2019, 08:11

Gina Tricots barnkläder har gjort succé. För att möta efterfrågan fortsätter kedjan att ge ut kollektioner där mammor och deras barn kan ha matchande kläder. Den nya frontas av Youtube-profilen Margaux Dietz och hennes son.


Ämnen i artikeln:

KläderGina TricotSortiment

Läs mer: Gina Tricot fixar matchande plagg till barnen – lanserar Mini-kollektion

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderGina TricotSortiment

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev