Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

De blir nästa modeaktör som breddar sortimentet med heminredning

Publicerad: 7 oktober 2020, 05:17

Här är nästa modeaktör som börjar sälja heminredning. Best of Brands breddar utbudet online med produkter från exklusiva märken som Jonathan Adler, Klong och Kay Bojesen.


Ämnen i artikeln:

ModeBest of BrandsSortiment

Best of Brands har som mål att bli ett livsstilskoncept. Som ett led i det har ett nytt affärsområde utvecklats och sortimentet online har breddats med heminredning.

– Vi tycker väldigt mycket om design och vill utveckla livsstilskonceptet för att kunna erbjuda våra kunder ett kurerat utbud av allt vi tycker är vackert och som passar vår målgrupp, oavsett om det handlar om mode eller inredning, säger Markus Näsholm, vd för Best of Brands Group.

I sortimentet finns allt från belysning till textilier. Produkter från exklusiva märken som Jonathan Adler, Klong, Kay Bojesen, Stackelbergs och New Works utlovas.

I samband med lanseringen samarbetar Best of Brands med inredningsdesignern Lotta Agaton som kommer att inspirera samt dela med sig av sina tankar och tips.

Daniel Norman

Redaktör

daniel.norman@bonniernews.se

Ämnen i artikeln:

ModeBest of BrandsSortiment

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev