Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Cervera om den uppdaterade kostymen: ”Anpassat till nya behov och förutsättningar”

Publicerad: 1 september 2022, 08:27

Erika Dalle, marknadschef för Cervera.

Foto: Sascha Beetz Magnusson

I slutet av oktober öppnar Cervera en butik i Hornstulls centrum i Stockholm. Då lanserar kedjan också ett nytt butikskoncept. Här berättar marknadschef Erika Dalle mer om satsningen.


Ämnen i artikeln:

Cervera

– Det är ingen total makeover vi gör utan snarare en vidareutveckling av befintligt koncept som löpande anpassas och utvecklas för att vara aktuellt och anpassat till nya behov och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Cervera

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev