Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Bröderna siktar på femdubblad försäljning – och tar Boxbollen ut i Europa

Publicerad: 23 november 2021, 08:48

Jacob och Victor Eriksson.

Foto: Pressbild

500 procent på ett år. Så mycket har försäljningen av träningsleksaken Boxbollen ökat. Nu siktar grundarbröderna mot nya rekord – och utlandsexpansion. ”Vi har bara skrapat på ytan”, säger Jacob Eriksson.


Ämnen i artikeln:

E-handel

Inför julen 2018 bestämde sig bröderna Jacob och Victor Eriksson för att lansera träningsleksaken Boxbollen. Idén föddes när Jacob Eriksson såg ett YouTube-klipp i vilket en man fäst ett skosnöre

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

E-handel

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev