Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

Blomsterlandet utvecklar sitt erbjudande: ”Tjänsten har efterfrågats av våra kunder”

Publicerad: 8 februari 2022, 10:35

Blomsterlandet börjar leverera buketter till konsumenterna.

Foto: Pressbild

Blomsterlandet blir blomsterbud. Tjänsten lanseras lagom till Alla hjärtans dag. ”Har efterfrågats av våra kunder”, säger marknadschefen Robert Kindstrand.

Ämnen i artikeln:

Blomsterlandet

Daniel Norman

daniel.norman@bonniernews.se


Blomsterlandet breddar sitt erbjudande. Kunderna kan beställa en bukett online för att få den levererad – till sig själv eller någon annan – redan samma dag. 

– Buketterna binds i butik av våra skickliga florister och skickas i en låda som är framtagen för skydda leveransen hela vägen. Kunden har också möjlighet att skicka med ett litet chokladpaket och ett handskrivet kort, säger e-handelschefen Tirdad Zadeh. 

Tjänsten lanseras lagom till Alla hjärtans dag. 

– Den här tjänsten har efterfrågats av våra kunder och vi är både stolta och förväntansfulla nu. Jag har sett utbudet av buketter och jag hoppas att våra kunder – och alla som ska få blommor – kommer att tycka om dem, säger Robert Kindstrand. 

Blomsterlandet samarbetar med Best Transport som är dem som levererar blommorna. 

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev