Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärsutveckling

50 procent upp – efter att produkterna fått mer kärlek: ”Vi har jobbat med städning under flera år”

Publicerad: 10 mars 2022, 13:02

Under senaste året har Clas Ohlson satsat på att lyfta fram produktområden

Under det senaste året har Clas Ohlson satsat på att lyfta fram specifika produktområden – och i senaste resultatrapporten kunde de presentera positiva resultat. ”Det är verkligen våra fokuskategorier som hjälper till att driva tillväxten som vi ser nu”, säger vd Kristofer Tonström.


Ämnen i artikeln:

Clas Ohlson

Clas Ohlsons försäljning ökade med sju procent under tredje kvartalet samtidigt som rörelseresultatet förbättrades från 358 till 378 miljoner kronor.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Clas Ohlson

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev