Pengar att tjäna. Prenumerera på Market Total så får du halva priset på allt i webbshopen.

Bli en bättre säljare

Det goda kundmötet börjar alltid med dig själv, och ingenting är så bra för lönsamheten som kunniga och passionerade medarbetare. Helt enkelt för att engagemang smittar och ger ännu nöjdare kunder. Service och ett gott kundbemötande är därför butikens viktigaste kärnverksamhet.

Säljexperten Susanne Einhorns senaste bok kretsar kring just detta och vänder sig till alla som arbetar inom detaljhandeln, från säljare till butikschef.

Du får:

  • Massor av tips och idéer på hur du får ut det bästa och mesta av varje kundmöte.
  • Konkreta exempel på serviceupplevelser utöver det vanliga att själv inspireras av.
  • Enkla verktyg som gör det enkelt att komma igång. Små steg som tillsammans skapar skillnad – och gör ditt arbete mycket roligare.

Allt detta får du – och mycket, mycket mer

 

Så här skriver författaren Susanne Einhorn:

”När man i olika undersökningar frågar vad som är det viktigaste för kunden i beslutsprocessen så kommer personalens bemötande alltid på första plats. Först därefter kommer produkternas kvalitet. Du som jobbar i butik är alltså betydligt viktigare än det du säljer.”

 

Utgivning 16/12, förbeställ dina ex redan idag! 

Prisstege:

1 ex: 399 kr

2-4 ex: 299 kr

5-7 ex: 199 kr.

 

Fler är 7 ex? Kontakta oss för offert. nathalie.skott@hakonmedia.se

Alla priser är exklusive moms.

399 kr