Så får du ut mest av dina sommarsäljare – fyra tips från säljexperten

Dina sommarvikarier är sannolikt inte lika slipade säljare som din ordinarie besättning. Här är tipsen som hjälper dig att få ut det mesta av dem.
Text: Michael Sandsjö

Susanne Einhorn är säljexpert och beteendevetare.

Att ta in sommarextrapersonal innebär att nya personer ska möta kunderna.

För att optimera mötet mellan de nya säljarna och dina gamla kunder gäller det att sätta en ära i att få allt på banan så snabbt som möjligt. Så rikta ljuset mot vad som verkligen är viktigt.

Hur ska din personal göra för att inte bara skapa nöjda utan helt enkelt supernöjda kunder?

Här får du några enkla tips från säjcoachen och beteendevetare Susanne Einhorn som blir tydliga för såväl nya som gamla säljare.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i en månad
  • Inga kostnader eller dolda villkor
  • Tidningen Market gratis – även efter provperiodens slut

Du får Market Premium gratis – en hel månad! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Loading...