Ellos ska bli bäst i Norden – med hjälp av sitt eget dream team

Den senaste tidens alla topprekryteringar inom Ellos Group ska säkra, stärka och spetsa bolaget. ”Om man ska vara Nordens ledande aktör inom mode och heminredning är det ständig utveckling som gäller”, säger vd Hans Ohlson.
Text: Agneta Renmark

Vägen från anrikt postorderföretag till modern e-handelsaktör är inte alldeles enkel. Att Ellos Group, som består av Ellos, Jotex och Stayhard, har lyckats behålla sin position på marknaden beror enligt vd Hans Ohlson bland annat på en kombination av en ny e-handelsplattform och smarta rekryteringar.

– Handel i dag är en konstant utvecklingsprocess som går fortare och fortare. Vårt mål är att fortsätta att vara ledande på mode och heminredning i Norden, dessutom ska vi även ha Nordens nöjdaste kunder. Då är det absolut nödvändigt att även knyta till sig den bästa kompetensen, säger Hans Ohlson.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i en månad
  • Inga kostnader eller dolda villkor
  • Tidningen Market gratis – även efter provperiodens slut

Du får Market Premium gratis – en hel månad! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Loading...