Postorderklassikern öppnar i Mall of Scandinavia

Ellos öppnar butik med event och e-handelskoppling i Mall of Scandinavia. ”Vi utvecklar vårt kommersiella koncept för att attrahera nya kunder.”
Text: Kalle Östgren

Den 16 september inviger e-handelsplatsen Ellos en fysisk butik – i Mall of Scandinavia.

Butiken är främst inriktad på sortimentet i affärsområdet Ellos Home, men det kommer även att finnas produkter inom mode och skönhet.

I butiken kan kunderna samtidigt handla online från Ellos hela utbud.

För att ytterligare höja upplevelsen kommer Ellos regelbundet att presentera olika event i butiken i samarbete med etablerade bloggare, stylister och andra partners.  

– Mall of Scandinavia är en fantastisk galleria där våra kundgrupper har en stor närvaro. Även om den stora majoriteten av vår affär alltid kommer att vara e-handel så vill vi hela tiden utveckla vårt kommersiella koncept för att attrahera nya kunder, säger Carina Ladow, kollektions- och inköpschef på Ellos, i ett pressmeddelande.

– Målet är att varje besök ska ge kunden ny inspiration och öppna dörren till Ellos hela produktutbud online, med 400 varumärken inom mode, skönhet och hem, säger Carina Ladow.

Annons:
Annons:
Annons:

Debatt

Analyser

Rapporter

Market Premium

Loading...