Mio redo att lansera kundklubb: ”Vi har en oerhört stark utveckling”

Mio lanserar en kundklubb. ”Ska bidra till vår fortsatta tillväxt och öka lojaliteten hos befintliga kunder”, säger vd Björn Lindblad
Text: Daniel Norman

Medlemmarna ska få möjlighet till inspiration, information och erbjudanden genom att bli medlem i kundklubben. 

– Vi har utformat ett generöst program med förmåner som våra medlemmar får direkt från start. Det finns alltså inga nivåer medlemmarna behöver klättra upp igenom för att få den belöning de förtjänar, säger Thomas Thorén, CRM-ansvarig. 

Anpassade erbjudanden, 60 dagars öppet köp och halva priset på möbelvård är några av de fördelarna som erbjuds. 

– Vi känner att tajmingen är rätt för Mio att lansera en kundklubb nu. Vi har en oerhört stark besöksutveckling och försäljningsutveckling i samtliga varuhus just nu. Målsättningen är att Mio medlem ska bidra till vår fortsatta tillväxt och öka lojaliteten hos befintliga kunder samtidigt som vi attraherar nya, säger Björn Lindblad i en kommentar. 

Annons:
Annons:
Loading...